6.21.2015

稚內~禮文島~利尻島 June 2015@利尻島

原來白之戀人朱古力盒面個雪山
就係利尻山 <利尻富士>

由禮文搭船往利尻只需40分鐘
因為知道酒店係碼頭對面
所以無要求酒店接船
落船便自動往酒店方向行
行到酒店前面斑馬線等過馬路
 
忽然
後面有兩個男人用日文同我地打招呼
跟住問我地是否住這間酒店
(後來知道其中1位從台北來利尻做working holiday)
 
原來佢地係酒店職員,到碼頭接唔到我地
真的非常不好意思唷!
入住哩間酒店主要因為
近碼頭方便又有温泉
外型和房間都普通
但價錢也不便宜呢!

入住5樓513
房間望正碼頭
只係一般和室
所以無影相
 今晚無按摩椅玩
小賣部一眼見哂
只可以浸温泉 >食晚餐 >浸温泉 >上網 >瞓覺 Zzzz
小小海膽




餐單上寫"宗谷牛"
不過與昨晚無得比
好失望!


蟹肉蒸蛋
甜品
 第二朝食完早餐
就到碼頭對面攞車
都係網上預約日產
不過今日(24/7)在nissan rent car japan網頁
已經揾唔到利尻&禮文
唔通已取消了網上預約服務?
如果不需要指定品牌
又唔驚租唔到車嘅話
可以去到即時租車
價錢較平

 日產March, 附GPS, 還車"不"需入油
租3個半鐘,稅&保險10,692日圓

 
出發
利尻島全島也有車路
環島一週太約1小時多dd
(不包括遊覧時間) 
P.S.禮文島只有半個島有車路
利尻富士豎立在島的中心
6月山上還有雪
野塚展望台
望到Peshi 海角

 
下次或者會住哩度
因為佢...識過馬路的小狗
原本佢紮紮跳咁過緊對面草地
發現我在遠處望住佢
立即慢慢行返酒店
good boy~
弁天宮
時間緊迫
匆匆忙忙影幾張相
要趕去今次嘅主題景點呀




仙法志御崎海岸 


即開即食500日元1隻



還會動的,好新鮮!!!!

 
今次到利尻島全因為想見佢
每逢有人行近
阿豹都會由遠處游返嚟
我覺得佢眼神好有人性
















   
一直等人比魚佢食
 
好嘢!食到
忽然間有賊仔出現
魚仔比賊仔搶走哂!!!
哩位女仕都比佢嚇倒
男仕都怕咗佢,直接將魚給賊仔算了
好無奈!!! 
 跟著再到姬沼




都係匆匆忙忙影幾張相


最後
從車窗遊覧 Peshi 海角
還車後
租車店小姐車我地到利尻機場
check in
小餐廳,無幫襯
如果無預約租唔租到車呢?

入閘
未夠鐘
候機室 
對正利尻富士
望多兩眼
飛機來了
今日唔係螺旋槳機喎


上機...返到新千歲只係3點幾
可以到札幌High Tea
shopping!!!!

利尻島觀光協會:
http://kankou.rishiri.jp/new/index.html

4 則留言:

  1. 得阿豹一隻未好悶囉!
    Peshi 海角是不是有散策路上去架, 睇相好似有條路仔咁既!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢會好悶囉,聽blogger講本來阿豹有朋友一起生活的,因為病了被送回海生館。
      Peshi 海角係可以原著山路行上去的,當日都有好多人行,下次要安排禮文、利尻各住兩晚作深度遊覧,不過可能係幾年後嘅事了(=^x^=)

      刪除
  2. 天氣好好呀 . . . 我喺礼文大霧, 一d 嘢都睇唔到, 所以取消咗過利尻 . . . .殘念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇天氣報告,我走咗就落雨啦,真好彩。
      山長水遠去到稚內,只係去禮文唔去利尻好可惜,不過又有藉口下次再去過啫^_−☆

      刪除