8.14.2014

夏之東京北海道 July 2014 - 交通編(租車-Toyota RAV4)








原本經 ToCoo 租 Forester - 77,166JPY

但 Blog 友 Koosan 話 Toyota 有discount

最後就租咗哩款 RAV4

攞車時想用銀聯, 點知唔收

職員話用 Visa 再多5% discount

咁緊係用Visa啦
5日入咗2次油約HK$800
還車時又有驚喜
第1日由新千歲往十勝上IC
ETC閘口顯示收費 4仟幾JPY
之後幾日來回十勝,美瑛,富良野,夕張,新千歲都有行IC
每次都要幾佰至1仟JPY
已預咗今次路費唔1萬都要 8 仟JPY
但還車時唔知點解只收 1790 JPY
所以記住租車時記住要借埋 ETC card
行 IC 真係平好多架


*****************************************************





行咗25592公里,不過車身保養得幾好
都係哩個原因我轉租Toyota



938好意頭




車身比想像中矮



內部寬闊



原來唔需要車匙,按哩個掣就可以開車,真係大鄉里



空調可以獨立控制左右座位温度,真high tech



普通GPS



行李不能平放



要將第2排座位拉到最前至可以放平行李
如果 4人+ 多行李呢款車唔多啱用



倒後車有指示綫,過老公話作用唔大,信自已喎








11 則留言:

  1. 咦 ~ RAV4 喎 , 難怪有種似曾相識既感覺啦 . ^^
    不過唔多同我租果陣 , 我租既係鎖匙撻車 .
    另外士啤軑唔見左 , 兼我果陣冇後Cam .

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果無記錯你揸通宵車果次就係呢款...我係覺得車尾掛住士啤軚好型至租佢,點知冇咗好失望...不過按掣撻車對我黎講好新奇...係咪已經好普遍嘅呢 ?

      刪除
    2. 記錯左喇 , 我租果次係雪駕遊 , 並唔係通宵車果次 . ^^
      冇左士啤軚的確係爭咁D , 不過都好有型架喇 .
      Keyless我租過兩次 , 都係混能車 ,
      相信其他車都會陸續轉用呢個系統 . 好方便 !

      刪除
    3. 噢..sorry...記錯了...haha...要比多 d 時間温書至得...

      刪除
  2. nono你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  3. ETC收錢,依家一般都係正價七,八折左右。我覺得佢地計錯數,你有無再check信用咭,睇睇有無加收錢?

    你啲太陽花係邊樹影?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時個職員就如過往咁 print 咗條長長嘅 tape 對過後收錢,如果真係收錯,相信佢自已要負責掛, 巳經check 過信用咭了,只係收咗當日擦咭銀碼,未有不明數目...哈哈 :P

      太陽花系7月28號係四季彩之丘影架,本來想去北竜町ひまわりの里,但係唔夠時間放棄了

      刪除
  4. 我都未租過 Forester,正嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry 呀1733 半年後至覆你,我改咗租Toyota RAV4 呀....

      刪除
    2. 傻既,唔好放在心上呀。

      刪除