12.15.2013

夏之東京北海道 July 2014 ~ HK Express airline

1月行程未完成就已經訂咗7月機票
 
仲要係印象極差嘅 HKExpress
 
鬼叫佢 photo money002.gif平咩!!!
 
 photo money01.gif
 
2位~HK$5200包稅包寄行李
 
 photo money0206.gif
咁就比多次機會啦!!!
 
 photo PROMISE003.gif

9 則留言:

  1. 咁平,真係乜都要睇開D架喇。

    回覆刪除
  2. 我已經做咗 "掟難行李只賠200蚊" & "Delay 8個鐘" 嘅心理準備...希望唔會有第三樣啦(≧∇≦)

    回覆刪除
  3. 你唔好嚇我,八個鐘。:))
    我剛搭完hkairline都平安大吉。

    回覆刪除
    回覆
    1. delay8個鐘...我係網上睇到嘅...掟難行李只賠200蚊就係親身經歴...不過唔緊要...claim自已嗰份旅遊保囉...或者今次冇事呢...^^

      刪除
  4. 咁快就趕下場 , 果然 "驛馬星動" , 佩服 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假擋期...咁嘅價錢我諗算平啩...多d 時間計劃行程吖ma...^^

      刪除
  5. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除
  6. 收到留言。我打算前一晚住羽田附近酒店,暫時訂了JAL羽田,0410開始有免費shuttle去機場。

    你可以睇:
    JAL羽田 http://www.haneda.jalcity.co.jp/shuttle_bus/
    另外東横イン羽田、羽田イン都有4點shuttle。

    以上幾間全部同一條街,十分鐘到機場,咁早打死都唔信塞車!

    回覆刪除