6.12.2013

12/6 to 13/6 香港-東京 ~ MDM Tokyo

其實寫遊記真係唔容易
點解人地可以加入Yahoo 表情附號以外嘅公仔呢
點解人地可以係相上面簽名呢
點解人地兩公婆鬥氣都可以寫得生動有趣呢
我全部唔識
不過早幾日收到日本寄嚟嘅信令我嘀起心肝開始寫呢個遊記
返咗嚟個幾月如果再唔寫可能會唔記得
係呀!今次撞咗車呀
整個過程就好似發夢咁

出事後多得當地人幫忙
如果唔係我地唔識聽又唔識講都唔知點算
呢個經驗令我更加喜愛日本
!!!可以移民日本就好啦!!!
 
 

   

 2月東京遊嘅時候入咗MDM會
會員卡要4月先有
所以今次唔直飛北海道

先停留東京2晚
順便睇下有冇新嘢

 

 今次多咗新團友大小Boo



新宿LADUREE有雪糕買架香港果間幾時有呢

話就話3日內食完但係我返到香港食仲好好味
~待續~
 
 

沒有留言:

張貼留言